سینما و تئاتر

توسعه Ice Age 6 تأیید شد: دیزنی به دنیای عصر یخبندان بازمی‌گردد

در حالی که طرفداران مجموعه انیمیشن Ice Age مدت‌ها منتظر خبر جدیدی از این فرنچایز محبوب بودند، جان لگویزمائو، صداپیشه شخصیت سید، تأیید کرد که فیلم ششم این سری در دست تولید است. این خبر باعث هیجان طرفداران شده است، چرا که آخرین فیلم از این مجموعه در سال ۲۰۱۶ اکران شد.

تاریخچه موفق فرنچایز Ice Age
از زمان اکران اولین فیلم Ice Age در سال ۲۰۰۲، این فرنچایز توانست بیش از ۶ میلیارد دلار فروش داشته باشد و به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی تبدیل شود. هر قسمت از این فیلم‌ها با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی همچون مانی، دیگو و سید، مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.

سرنوشت استودیو Blue Sky و تأثیرات دیزنی
استودیو Blue Sky که سازنده اصلی این سری بود، پس از خریداری توسط دیزنی در سال ۲۰۱۹ به فعالیت خود خاتمه داد. با این حال، دیزنی تصمیم گرفته است این سری را ادامه دهد و به طرفداران وعده داده که Ice Age 6 یکی از بزرگترین پروژه‌های انیمیشنی آن‌ها خواهد بود.

انتظارات از Ice Age 6
اگرچه جزئیات زیادی از داستان و شخصیت‌های این فیلم جدید در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که شخصیت‌های اصلی بازگردند و داستانی تازه و هیجان‌انگیز در این دنیای یخی به نمایش بگذارند. طرفداران همچنان منتظر اطلاعات بیشتری از سوی دیزنی هستند.

حرف آخر
Ice Age 6 قرار است بازگشت بزرگی برای فرنچایز محبوب عصر یخبندان باشد. با توجه به تاریخچه موفق این مجموعه و وعده‌های دیزنی، این فیلم می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین انیمیشن‌های سال تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا