فروشگاه اینترنتی آنلاین دی
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

در صورت مغایرت محصول دیده شده در سایت با محصول رسیده شده باید چه کرد؟

فروشگاه آنلاین دی با دقت بالایی محصولات را بسته بندی مینماید. با این وجود در صورت اشتباه ارسالی میبایست با شماره ۰۹۲۲۲۵۹۵۳۲۸ در ساعات کاری تماس حاصل نمایید تا طبق قوانین بازارسال محصول شما برگشت و رایگان مجدد به شما ارسال گردد.

در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول باید چه کرد؟

درصورتی که از کیفیت گفته شده در بخش توضیحات محصول با کیفیت تست شده توسط شما مغایرتی پیدا شود(از نظر کیفیت و…) با ادمین فروش به شماره ۰۹۲۲۲۵۹۵۳۲۸ در ساعات اداری تماس حاصل نمایید تا کالا پس از بررسی برگشت و وجه داده شده بازگردانده شود(در این شرایط لازم است صحت مطالب توسط مدیر فروش تایید شود)

منظور از پست پیشتاز و سفارشی چیست؟

فروشگاه آنلاین دی سفارشات مشتریان عزیز را با سرویس شرکت ملی پست ارسال میکند.چنانچه شما پست سفارشی را انتخاب کنید طبق قوانین باید بین ۳ تا ۱۰ روز کاری به دست شما برسد و اگر از سرویس پیشتاز استفاده کنید سفارش شما بین ۱تا ۳ روز کاری به دست شما عزیزان خواهد رسید.

اگر بسته طبق زمانبندی دریافت نشد چه میشود؟

مسولیت تاخیر ارسال سرویس برعهده شرکت پست میباشد.چنانچه مشکل تاخیر ارسال حاصل شد با تماس به پشتیبانی سایت در ساعات اداری موضوع را مطرح نمایید تا پیگیری لازمه انجام شود .توجه داشته باشید سفارشات روستایی به زمان بیشتری نیاز دارد

آیا میتوان از طریق واتس اپ با خدمات پشتیبانی در ارتباط بود ؟

بله. شما میتوانید همیشه جهت امور پشتیبانی،مشاوره خرید و تمامی مسائل مورد نیاز از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۲۲۲۵۹۵۳۲۸ پیام داده و کمتر از چند ساعت پاسخ سوال خود را دریافت نمایید